Artyści

Jacek Szponarski

Jacek Szponarski

Student pierwszego roku studiów magisterskich na kierunku śpiew operowy w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Ewy Iżykowskiej-Lipińskiej. Urodzony w Lęborku. Muzyczną edukację rozpoczął w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Lęborku na akordeonie w klasie Marcina Wardulińskiego, a kontynuował w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. w Gdańsku w klasie akordeonu prof. Krzysztofa Olczaka. Studia licencjackie ukończył na kierunku śpiew solowy w Akademii Muzycznej w Gdańsku w klasie dra Marcina Ciszewskiego. Występował jako solista m.in. w Operze Bałtyckiej, Warszawskiej Operze Kameralnej, Scenie Kameralnej Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie czy Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego z takimi zespołami jak: Gdańska Królewska Orkiestra Salonowa, Gdyńska Orkiestra Symfoniczna oraz Lubelska Orkiestra Trybunału Koronnego, Gdańska Orkiestra Młodych. W czerwcu roku 2016 debiutował partią Il Conte Belfiore w operze „Rzekoma ogrodniczka” W.A.Mozarta (reż. Cezary Morawski, kier. muz. Sylwii Janiak-Kobylińskiej w ramach studenckiego projektu wydziału wokalno-aktorskiego Akademii Muzycznej w Gdańsku) natomiast w sierpniu kreował postać Bastiena w operze W. A. Mozarta „Bastien i Bastienne” (reż. Dariusz Paradowski kier. muz. Piotr Staniszewski na XVI Międzynarodowym Letnim Festiwalu Kultury i Sztuki w Helu). W kwietniu roku 2017 debiutował na deskach Opery Bałtyckiej jako Parpigniol w operze La Boheme Giacomo Pucciniego pod kierownictwem muzycznym Warcisława Kunca oraz dokonał światowych prawykonań trzech utworów sakralnych polskich kompozytorów przełomu XVIII i XIX wieku w 3 rocznicę kanonizacji Jana Pawła II pod batutą Przemysława Stanisławskiego. Na zakończenie roku uczestniczył w prawykonaniu oraz nagraniu Mszy i Offertorium Józefa Elsnera pod dyrekcją Michała Sławeckiego. 21 lutego debiutował rolą Włodzimierza Leńskiego na Scenie Kameralnej Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w operze Eugeniusz Oniegin (reż. Ryszard Cieśla, kier. muz. Rafał Janiak). Wykonał prawykonanie kantaty scenicznej Stabat Mater Ignacego Zalewskiego w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego podczas Festiwalu Nowe Epifanie 2018. W kwietniu debiutował rolę Belmonte w nowej produkcji Warszawskiej Opery Kameralnej - Uprowadzenie z Seraju W.A.Mozarta w reżyserii Jurija Aleksandrowa pod muzycznym kierownictwem Marcina Sompolińskiego.

Wróć do poprzedniej strony

Teatr Muzyczny w Lublinie
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-029 Lublin

Instytucja Samorządu Województwa Lubelskiego

Zakup biletów

24 godziny na dobę, wygodnie i szybko. Wybierasz miejsce(a) i płacisz.Bilet możesz wydrukować lub okazać bileterowi w smartphonie. Akceptujemy płatności

Akceptujemy płatności

Rezerwacja biletów przez telefon

Możliwa jest wstępna rezerwacja miejsc na przedstawienie przez telefon. Bilet należy potem wykupić w kasie biletowej (nie przez internet).

Telefon:
81 532 25 21 (pn-pt: 8:00 — 15.00)

 

 

Osoby spóźnione będą wpuszczane na widownię dopiero w trakcie przerwy, jeżeli została ona przewidziana podczas wydarzenia.

Kasa biletowa

Zapraszamy do zakupu bezpośredniego biletów w naszej kasie biletowej. Możliwa płatność kartą.

Do odbioru biletów opłaconych przelewem wymagane jest okazanie potwierdzenia wpłaty.

Godziny otwarcia:
Wt - pt: 10:00 — 18:00
Sobota: 16:00 — 18:00
W niedziele i święta na godzinę przed spektaklem

Telefony:
502 662 956 lub 81 532 96 65

Kontakt z nami

Sekretariat
81 532 76 13
sekretariat@teatrmuzyczny.eu

Dział Organizacji Widowni
81 532 25 21
widownia@teatrmuzyczny.eu

54 1240 5497 1111 0010 3488 6530
Bank Pekao SA

© 2018 Teatr muzyczny w Lublinie
Wszystkie prawa zastrzeżone

realizacja: adm-media.pl , cms: Alice   CMS

Do góry