Artyści

Magda Beucher

Magda Beucher

Ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie na Wydziale Wokalnym Uniwersytetu Muzycznego F. Chopina w Warszawie w klasie śpiewu profesor Izabelli Kłosińskiej oraz Accademia d’Arte Lirica d’Osimo we Włoszech. Pierwsze doświadczenia sceniczne zdobyła na studiach, uczestnicząc w licznych projektach akademickich: J. A. Hasse,
„I Pellegrini al sepolcro di Nostro Signore” (Agapito) – Teatr Collegium Nobilium; B. Britten, „Sen nocy letniej” (Cobweb) - Teatr Wielki Opera Narodowa; C. Monteverdi, “Koronacja Poppei” (Fortuna) – Teatr Collegium Nobilium. Doskonaliła swoje umiejętności na kursach mistrzowskich prowadzonych przez gwiazdy takie jak William Matteuzzi, Ala Simoni, Anna Vandi, Raina Kabaivanska, Lella Cuberli, Teresa Żylis-Gara oraz Vincenzo DeVivo.

W 2013 roku debiutowała partią Lucii w niezależnym projekcie operowym (B. Britten „Gwałt na Lukrecji”), który spotkał się ze wpaniałym przyjęciem publiczności i doczekał się wznowienia na scenie Teatru Narodowego w Miskolc na Węgrzech. W sezonie 2014 kreowała partię Sandman (E. Humperdinck „Hansel& Gretel”) w Teatro La Nuova Fenice, zaś w sezonie 2015 wzięła udział w operze „Carmen” wystawionej tamże.

Od 2013 roku pracuje w Filharmonii Narodowej jako solistka (P. Chiarini, “Il geloso schernito” – Dorina, B. Smetana, “Sprzedana narzeczona” – Marzenka oraz G. Paisiello „La serva Padrona” - Serpina).

Zajęła drugie miejsce na 11’ Internazionale Concorso Musicale "Citta' di Pesaro 2012" we Włoszech.

W czerwcu 2015 roku debiutowała jako solistka w Teatro dell’Opera di Roma w operze P. Czajkowskiego „ Dama Pikowa” (Masa) pod batutą maestro James’a Conlon’a z Los Angeles Opera. W tym samym roku wzięła udział w uroczystej Gali Operowej Christiny Muti w Maiolati Spontini oraz debiutowała na scenie Warszawskiej Opery Kameralnej w partii Marzenki w operze „Sprzedana narzeczona” B. Smetany.

We roku 2016 Magdalena wzięła udział w koncertowych wykonaniach oper „Manon”
J. Massenet (jako Manon) oraz „Faust” C. Gounod (jako Marguerite) w Teatro La Nuova Fenice w Osimo. Wcieliła się również w postać Isabelli w operze “Re Enzo” O. Respighi podczas Maiolati Spotini Festival w Jesi (Włochy). W sezonie 2016/2017 zaśpiewa partię Wandy w operze K. Kurpińskiego “Zamek na Czorsztynie” w Filharmonii Narodowej.

W swoim repertuarze ma kilkanaście partii operowych i oratoryjnych oraz szeroki wachlarz arii, duetów oraz pieśni. Oprócz ról operowych, prowadzi ożywioną działalność koncertową we Włoszech, Niemczech, Irlandii, USA, Szwajcarii i Francji.

Zanim rozpoczęła studia muzyczne, ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.Włada biegle pięcioma językami.

Wróć do poprzedniej strony

Teatr Muzyczny w Lublinie
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-029 Lublin

Instytucja Samorządu Województwa Lubelskiego

Zakup biletów

24 godziny na dobę, wygodnie i szybko. Wybierasz miejsce(a) i płacisz.Bilet możesz wydrukować lub okazać bileterowi w smartphonie. Akceptujemy płatności

Akceptujemy płatności

Rezerwacja biletów przez telefon

Możliwa jest wstępna rezerwacja miejsc na przedstawienie przez telefon. Bilet należy potem wykupić w kasie biletowej (nie przez internet).

Telefon:
81 532 25 21 (pn-pt: 8:00 — 15.00)

Kasa biletowa

Zapraszamy do zakupu bezpośredniego biletów w naszej kasie biletowej. Możliwa płatność kartą.

Do odbioru biletów opłaconych przelewem wymagane jest okazanie potwierdzenia wpłaty.

Godziny otwarcia:
Pn-pt: 10:00 — 18:00
Sobota: 14:00 — 18:00
Na godzinę przed spektaklem

Telefony:
502 662 956 lub 81 532 96 65

© 2017 Teatr muzyczny w Lublinie
Wszystkie prawa zastrzeżone

realizacja: adm-media.pl , cms: Alice   CMS

Do góry