Artyści

Natalia Skipor

Natalia Skipor

Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie śpiewu dr hab. Katarzyny Oleś-Blacha oraz dr hab. Małgorzaty Ratajczak. Ukończyła również studia Muzykologii w Katolickim Uniwersytecie Lubelskiem Jana Pawła II.

Swoje umiejętności wokalne doskonaliła podczas wielu kursów mistrzowskich, m.in.: Małgorzaty Walewskiej, prof. Doris Cross – Dziekan Wydziału Wokalnego i Operowego Yale School of Music, Mariusza Kwietnia, prof. Ryszarda Karczykowskiego oraz podczas warsztatów musicalowych Franca D'Ambrosio.

Zadebiutowała na deskach Opery Krakowskiej partią Niclausse'a z opery Opowieści Hoffmanna J. Offenbacha w dziele scenicznym Opera bez Ograniczeń.

Wystąpiła w operze Dido and Aeneas H. Purcella w roli Czarownicy. Wykreowała również rolę Cześnikowej w operze Straszny dwór St. Moniuszki oraz wielokrotnie wystąpiła w tej roli na scenach lubelskich w wersji skróconej opery, pod tytułem Nie taki straszny dwór.

Od 2009 roku współpracuje z Filharmonią im. H. Wieniawskiego w Lublinie, biorąc udział w licznych koncertach i festiwalach muzyki oratoryjnej, patriotycznej, słowiańskiej i religijnej, między innymi w koncercie Romanse słowiańskie w ramach II festiwalu Muz Słowiańskich w 2016 r.

Na co dzień współpracuje z Teatrem Muzycznym w Lublinie, kreując role: Cajtli w Musicalu Skrzypek na dachu J.Bocka, Trzeciej Damy w operze Czarodziejski flet W. A. Mozarta, a także występując w koncertach.

Wzięła udział w prawykonaniu dzieł scenicznych - Multimedialnego widowiska Paradoksalny rozkład sfery. Opera matematyczna autorstwa i reżyserii R. Kołakowskiego, rola Barbary, w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 oraz Oratorium Civis Christi. Stefan Kardynał Wyszyński Prymas Tysiąclecia prapremiera, którego odbyła się w Warszawie, a premiera w Częstochowie na Jasnej Gorze w 2017 r. Wystąpiła w koncercie muzyki operowej w Krynicy-Zdrój w ramach 51 Festiwalu im. J. Kiepury.

Od 2017 roku aktywnie udziela się w Stowarzyszeniu Polskich Artystów Muzyków Oddział Lubelski. Współpracuje z zespołem instrumentów dawnych Senza batutta, z którym kilkakrotnie wykonała Pasję wg św. Jana J.S. Bacha BWV 245 w Polsce oraz w Niemczech z orkiestrą symfoniczną Filharmonii Jeneńskiej.

Występuje z recitalami oraz koncertami w Polsce i za granicą - Arabia Saudyjska, Niemcy, Białoruś. W repertuarze posiada arie operowe, operetkowe, musicalowe oraz pieśni.

Od roku 2007 prowadzi działalność pedagogiczną. Naucza teorii muzyki, prowadzi zespoły wokalne w Szkole Muzycznej I i II st. im. I.J. Paderewskiego w Chełmie.

Od 2016 roku prowadzi lekcje emisji głosu, zespoły wokalne, chór, teorię muzyki w Społecznej Szkole Muzycznej st. I w Chełmie. W 2017 roku rozpoczęła pracę w Akademii Wokalno-Teatralnej Jerzego Turowicza w Lublinie, gdzie prowadzi lekcje śpiewu. Naucza także emisji głosu w Archidiecezjalnym chórze chłopięco-męskim Pueri Cantorem Lublinenses.

Wróć do poprzedniej strony

Teatr Muzyczny w Lublinie
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-029 Lublin

Instytucja Samorządu Województwa Lubelskiego

Zakup biletów

24 godziny na dobę, wygodnie i szybko. Wybierasz miejsce(a) i płacisz.Bilet możesz wydrukować lub okazać bileterowi w smartphonie. Akceptujemy płatności

Akceptujemy płatności

Rezerwacja biletów przez telefon

Możliwa jest wstępna rezerwacja miejsc na przedstawienie przez telefon. Bilet należy potem wykupić w kasie biletowej (nie przez internet).

Telefon:
81 532 25 21 (pn-pt: 8:00 — 15.00)

Kasa biletowa

Zapraszamy do zakupu bezpośredniego biletów w naszej kasie biletowej. Możliwa płatność kartą.

Do odbioru biletów opłaconych przelewem wymagane jest okazanie potwierdzenia wpłaty.

Godziny otwarcia:
Pn-pt: 10:00 — 18:00
Sobota: 14:00 — 18:00
Na godzinę przed spektaklem

Telefony:
502 662 956 lub 81 532 96 65

© 2017 Teatr muzyczny w Lublinie
Wszystkie prawa zastrzeżone

realizacja: adm-media.pl , cms: Alice   CMS

Do góry